Η Microsoft είναι απίθανο να σταματήσει να εξαγοράζει εταιρείες ή στούντιο παρά τα εκατοντάδες προβλήματα που προκλήθηκαν από τη συγχώνευση της Activision Blizzard. Προφανώς, ο γίγαντας του Διαδικτύου έχει το δάχτυλό του στραμμένο στο Netflix στη συνέχεια στην προσπάθειά του να κυριαρχήσει στην αγορά.
Το Reuters αναφέρει ότι από τότε που ο Satya Nadella έγινε Διευθύνων Σύμβουλος το 2014, έχει επενδύσει πολλά σε startups όπως η Mojang, το LinkedIn και η Nuance, ξοδεύοντας δισεκατομμύρια δολάρια σε καθεμία. Όπως το θέτει το Reuters, «η συγχώνευση του Netflix θα είχε στρατηγική λογική και θα ήταν αναμφίβολα μια ευκολότερη πώληση στην Ουάσιγκτον και τις Βρυξέλλες» από τη συμφωνία της Activision Blizzard.
Στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να αναπτύξει ένα νέο συνδρομητικό σύστημα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, το Netflix επέλεξε τη Microsoft ως διαφημιστικό συνεργάτη της. Όχι μόνο αυτό, αλλά η υπηρεσία ροής συγκαταλέγει τον επικεφαλής του Xbox Μπραντ Σμιθ μεταξύ του διοικητικού συμβουλίου της. Δεδομένης της δέσμευσης και των δύο εταιρειών στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών, η εξαγορά του Netflix θα ήταν απολύτως λογική. Παρόλο που το Xbox διαθέτει xCloud για ροή παιχνιδιών, το Netflix αγόρασε πρόσφατα μια σειρά από στούντιο για κινητά και σχεδιάζει να εισέλθει στην αγορά για κονσόλα Triple-A και παιχνίδια για υπολογιστή.
Η Microsoft αξίζει 1,8 τρισεκατομμύρια δολάρια, δίνοντάς της τα οικονομικά μέσα για να πληρώσουν 190 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσουν το Netflix. Το ποσοστό απόδοσης της επένδυσης θα ήταν κάπως χαμηλό σε σύγκριση με συγκρίσιμες επιχειρήσεις, αλλά ο Nadella έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι μπορεί να αψηφήσει τη σύμβαση της αγοράς. Ωστόσο, από τη στιγμή που γράφεται αυτό το άρθρο, δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει συνομιλίες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε συνδυασμό των δραστηριοτήτων τους. Εν τω μεταξύ, η Microsoft θα συνεχίσει να προσπαθεί να εγκρίνει την εξαγορά της Activision Blizzard. Πρόσφατα αντιμετώπισε νέες προκλήσεις με τη μορφή νομικών ενεργειών.